Nätverksträff på Högskolan i Gävle - Gamification



Nytt program för nätverksträffen på Högskolan i Gävle den 16 april 2018


Nu är det dags för FindITs Gamificationnätverk att träffas och denna gång kommer vi att samordna träffen med Digitaliseringsdagen på Högskolan i Gävle. Dagen bygger på en gemensam inledning följt av två spår. Spår 1 arrangeras av Gävle Kommun och EU-projektet TechTown samt av Högskolan i Gävles forskningsprojekt Hållbara Affärsrelationer (HAR) och spår 2 anordnas av FindIT och Gamificationnätverket. 

NÄR?

Måndag 16 april 2018
Kl. 13:00-16:30 (spår 1 avslutar kl. 17.00)

VAR:

Högskolan i Gävle, lokal: Valhall

KOSTNAD:

Gratis
 

OBS!

Anmäl dig (igen) senast 10/4 till info@findit-solutions.se.

Redan anmäld? Då önskar vi att du skickar in en ny anmälan. Detta eftersom att programmet för träffen har förändrats. Glöm inte att meddela i vilket spår du önskar delta.

Frågor? Välkommen att kontakta Britta Haag, FindIT
026-24 17 57 eller britta.haag@findit-solutions.com

Inbjudan och fullständigt program i PDF-format 




SAMMANFATTNING PROGRAM 16/4

INLEDNING
  • 13.00 - 15.00 Inledning, presentation av Gävle Innovation Arena, Future Position X, Joakim Jansson, Gamification (Lars Aspelin, Stora Enso) och fika.
SPÅR 1 - TechTown/Hållbara Affärsrelationer (HAR)
  • 15.00 - 17.00 Sveriges Digitaliseringskommun 2017, Digitalisering och effektiva processer, lokala exempel av "Ungas intresse för teknik och innovation" samt "Hur skapar förutsättningar för att främja entreprenörskap".
SPÅR 2 - Gamification/FindIT
  • 15.00 - 16.30 Högskolan i Gävles VR-lab, RISE om Gamification-projekt och testa de nya verktygen med Gävle Innovation arena i en workshop.

Mer information och fullständigt program

https://www.gavle.se/event/digitaliseringsdag/

Datum: 16 april